onsdag 7 december 2011

2011-12-07 Onsdag

Idag har vi -10 !!!! Och jag som klagade på att det var kallt igår - jag tar tillbaka det. Det är idag det är kallt...



Och då passar ju dagens recept bra. Det här har jag inte hunnit testa själv, men jag tycker alltid att det verkar så gott när dom dricker det i amerikanska filmer.


Ni vet väl också att december månad - då ska man äta gott tills man rullar fram. Och så tar man tag i problemet i januari...


Förutom då dom som är Farmor/Mormor - en farmor/mormor SKA ha tjocka lår som är sköna att sitta i när barnbarnen ska lyssna på sagor. Det säger Dennis till Tant Martha i alla fall.


Själv gör jag vad jag kan för att bygga på underifrån och släta ut rynkorna...


2 kommentarer:

  1. YES!!!! Jag är ju mormor snart x 2 Jag ska testa alla dina recept Så Albin kan sitta riktigt mjukt när vi läser. :D
    I dag har vi +-0 grader Men satan i gatan så fruktansvärt halt det var i morse Tog 25 min till jobbet Det brukar ta 12 min annars
    Ha en bra dag Kram Pia

    SvaraRadera
  2. nu är det visserligen ett par plusgrader här idag, men fortfrande snö så vi fryyyser! det receptet lät ju inte så fel...kanske något litet mysigt på advent iaf? ;)

    SvaraRadera